Saturday, September 5, 2009

Negeri Selangor Akhirnya Celik Akal.

Kerajaan Negeri Selangor akhirnya telah diberi hidayah dan akhirnya akur dengan desakan supaya memindahkan lokasi pembinaan kuil di Seksyen 23 ke tempat lain.Setelah berbakul makian serta desakan yang telah dilemparkan kepada barisan pimpinan Negeri Selangor akhirnya barulah mereka sedar bahawa perancangan yang telah diputuskan oleh Kerajaan Negeri Selangor adalah tidak betul dan tidak sesuai.Seharusnya pihak Kerajaan Negeri membuat penilaian yang sewajarnya dengan mengambilkira tentang kesesuaian rumah ibadat sesuatu kaum atau bangsa didirikan di sesuatu kawasan.Janganlah membuat keputusan 'hantam kromo' saja atau sekadar lepas tangan tanpa mempedulikan suara serta tindakbalas daripada penduduk setempat.

5 comments:

  1. Untuk pengundi pengundi Selangor 'you deserve it',inilah akibatnya apabila silap memilih Pemimpin.Kata mat salleh 'you choose monkeys you get nuts'

    ReplyDelete
  2. gelinya ccz tengok ikan ni..macam lintah saja..naik bulu romalah..apa pun..betul..tapi kalau awal-awal lagi tak benarkan pembinaan, tentu khalid ibrahim tak dapat gelaran lembu..

    ReplyDelete
  3. Kalau awal2 dia pandai guna otak kan bagus..buta jer kena maki hamun di bulan Ramadhan nie...

    Ikan semilang memang tak cun..tapi kalau buat gulai pun sodap jugak..

    ReplyDelete